Имате въпроси?
Често задавани въпроси "БДЖ Товарни превози"
1. Кога ще бъде направено прехвърлянето? По какъв начин ще бъда уведомен/а?
За всяка промяна предварително ще получите уведомление по имейл, както и подробна инструкция какво се очаква от вас. При въпроси или неясноти можете да се свържете с Пенчо Пенчев.
2. Ще имам ли достъп до пощата (профила си) в MS Exchange, след превключването към G Suite?
Преди да направим превключването към G Suite ще мигрираме имейлите от MS Exchange към Gmail. След това ще спрем достъпа ви до MS Exchange.
3. Мога ли да вляза в профила си в G Suite сега?
След като направим миграцията, ще ви уведомим по имейл, като ще получите вашето потребителско име и парола за достъп до G Suite.
4. Ще ми помогнете ли да използвам моя нов G Suite акаунт?
Разбира се. Много е лесно. Ще ви предоставим детайлни инструкции за достъп до профила ви, за изпращане на имейли, за настройване на подпис и т.н.
Също така имате достъп до:
- G Suite Training - интерактивен помощен център на Google за работа с приложенията в G Suite.
- G Suite: Learning Center.
Често задавани въпроси "БДЖ-Пътнически превози" и "Холдинг БДЖ"
1. Ще имам ли достъп до пощата (профила си) в Zimbra, след превключването на 08.04.2019?
Да, ще запазим достъпа ви до Zimbra за известен период от време след 08.04.2019. Целта ни е да имаме време да мигрираме имейлите от Zimbra към gmail, а вие да направите нужното за вашите контакти, събития в календара и т.н.
Имайте предвид, че след 08.04.2019 няма да можете да получавате и изпращате имейли през Zimbra.
2. Мога ли да вляза в профила си в G Suite сега?
Не, до 04.04.2019 няма да можете да влезете в профила си в G Suite.
3. Ще ми помогнете ли да създам и използвам моя нов G Suite акаунт?
Разбира се. Много е лесно. Ще ви предоставим детайлни инструкции за достъп до профила ви, за изпращане на имейли, за настройване на подпис и т.н.
Също така ще имате достъп до G Suite Training - интерактивен помощен център на Google за работа с приложенията в G Suite.